Firma Beats, należąca do Apple, wprowadziła dziś nową, limitowaną edycje słuchawek Studio Buds zaprojektowanych we współpracy z inspirowaną Afryką marką modową Daily Paper z siedzibą w Amsterdamie.
W tweecie Beats informuje, że niestandardowe Studio Buds są inspirowane kolekcją odzieży Daily Paper na wiosnę/lato 2022, która celebruje kulturę hip-hopową od lat 70-tych do 90-tych XX wieku. Wkładki douszne mają biało-czarno-czerwoną kolorystykę z logo Daily Paper.
Limitowana edycja Studio Buds będzie dostępna do zamówienia w ten czwartek, 26 maja, ale Beats nie podało żadnych konkretnych informacji o dostępności. Ceny również nie zostały ujawnione, ale standardowa cena detaliczna Studio Buds w Polsce wynosi 729 złotych a Beatsy z limitowanej edycji zazwyczaj są sprzedawane w tej samej cenie, co standardowe Beatsy.
Beats Studio Buds zostały wprowadzone na rynek w czerwcu 2021 roku i są dostępne w standardowych opcjach kolorystycznych, w tym białym, różowym, szarym, niebieskim, czarnym i czerwonym. Bezprzewodowe wkładki douszne mają kompaktową, okrągłą konstrukcję bez trzonków. Posiadają aktywną redukcję szumów z nawet pięcioma godzinami słuchania na jednym ładowaniu, obsługę „Hey Siri” w trybie głośnomówiącym, odporność na pot i wodę o stopniu ochrony IPX4, Znajdź i etui do ładowania przewodowego USB-C.