W związku z rozpoczęciem przyjmowania zamówień na iPhone’a 11 i iPhone’a 11 Pro Apple udostępnił dwie nowe reklamy przedstawiające funkcje iPhone’a 11 Pro.
Pierwszy film przedstawia losowe przedmioty, jedzenie i wodę rzucane w iPhone’a 11 Pro, aby zademonstrować zwiększoną wytrzymałość urządzenia.
Apple twierdzi, że nowe iPhone’y są wykonane z mocniejszego szkła, a zarówno 11, jak i 11 Pro mają lepszą klasę wodoodporności IP68.
Drugi film przedstawia nowy system potrójnych obiektywów z 12-megapikselowym obiektywem szerokokątnym, ultraszerokokątnym i teleobiektywem.
Na filmie pies wchodzi do symulatora wiatru, a trzy aparaty iPhone’a służą do zademonstrowania różnych długości ogniskowych, a także trybu nocnego, który ma na celu robienie jasnych, wyraźnych zdjęć nawet przy bardzo słabym oświetleniu.
Apple udostępnił również trzeci film zatytułowany „Cinematic Tests”, pokazujący nagrywanie filmów w jakości 4K. Wideo było częścią wtorkowej konferencji.