piątek, 22 listopada

Słuchawki AirPods zaprojektowano tak, aby działały bezproblemowo ze wszystkimi urządzeniami obsługującymi Bluetooth firmy Apple i w dziewięciu na dziesięć przypadków bezprzewodowe słuchawki świetnie się sprawdzają. Nie znaczy to jednak, że zawsze działają idealnie dla każdego.

raty-euro

Szczególnie irytującym problemem, który może czasami wystąpić, jest to, że jedna słuchawka AirPods zrywa połączenie i przerywa lub całkowicie przestaje działać bez wyraźnego powodu. Jeśli ten błąd trafi się właśnie Wam, wykonanie poniższych kroków powinno pomóc w jego rozwiązaniu.

  • Uruchom aplikację Ustawienia na telefonie iPhone lub iPadzie.
  • Wybierz opcję Bluetooth, a następnie dotknij ikony „i” obok słuchawek AirPods na liście.
  • Wbierz opcję „Zapomnij to urządzenie”
  • Upewnij się, że obie słuchawki AirPods znajdują się w etui ładującym i że obudowa jest naładowana
  • Znajdź mały przycisk z tyłu etui, w pobliżu dolnej części. Jest równy z etui i w tym samym kolorze, więc być może będzie trzeba dobrze się przyjrzeć aby ja znaleźć
  • Otwórz pokrywę etui ładującego
  • Naciśnij i przytrzymaj przycisk z tyłu etui przez co najmniej 15 sekund. Wewnętrzne światło obudowy między AirPodsami zacznie migać na biało, a następnie pomarańczowo, co oznacza, że AirPods zostały zresetowane.
  • Teraz zamknij pokrywę etui AirPods i otwórz je ponownie
  • Przytrzymaj etui AirPods z otwartą pokrywą obok iPhone’a lub iPada. Twoje urządzenie z systemem iOS powinno rozpoznać AirPods, a na ekranie zobaczysz wyskakujące okienko, aby je połączyć

Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, spróbuj zresetować ustawienia sieciowe iPhone’a. W tym celu uruchom aplikację Ustawienia i wybierz Ogólne -> Resetuj -> Zresetuj ustawienia sieciowe, a następnie spróbuj ponownie sparować AirPods, powtarzając powyższe kroki.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx