W ubiegłym tygodniu Apple udostępnił pierwszą reklamę, w której zaprezentował selfie robione z efektami trybu portretowego w iPhone’ie X, rozpoczynając tym samym w różnych mediach kampanię reklamową „Selfies na iPhone X”.
Kolejnym etapem kampanii jest film promujący doroczny karnawał w Rio, cotygodniowe święto muzyki, tańca, jedzenia i picia, ze szczególnie dużymi festiwalami w miastach takich jak Rio de Janeiro i São Paulo. Reklama, której towarzyszy strona internetowa, podkreśla selfie robione efektami portretowymi na telefonie iPhone X.
W zeszłym roku Apple zaprezentował podobny brazylijski filmik z okazji karnawału, wraz z którym odnotowano wzrost liczby regionalnych kampanii marketingowych.
Kampania obejmuje billboardy, które w nadchodzących tygodniach prawdopodobnie pojawią się w największych miastach na całym świecie. Gwiazda NHL Steven Stamkos niedawno ogłosił swój udział w kampanii na Twitterze i udostępnił zdjęcie, na którym stoi przed swoim własnym autoportretem na Amalie Arena w Tampie na Florydzie.
So proud to be a part of Apple’s new campaign, selfies on iPhone X. #ShotoniPhone #NHLAllStar pic.twitter.com/D73bzupO8w
— Steven Stamkos (@RealStamkos91) January 27, 2018
Kapitan zespołu Tampa Bay Lightning jest prawdopodobnie jedną z kilku znanych postaci, które pojawią się w kampanii, która jest podobna do większej serii „Shot on iPhone”.