Apple rozszerzył grono zaproszonych na swoje zbliżające się 9 września wydarzenie medialne do „najlepszych redaktorów i blogerów modowych”, donosi Reuters. Wiadomość ta interpretowana jest oczywiście jako zapowiedź odsłonienia pierwszego urządzenia naręcznego potocznie nazywanego iWatch.
Wcześniejsze doniesienia sugerowały, że iWatch będzie „modnym urządzeniem”, wykonanym z kilku różnych materiałów i z różnymi wersjami paska i tarczy. Inne plotki sugerują, że urządzenie może pojawić się w wielu rozmiarach ekranu i wyposażone będzie w zakrzywiony, elastyczny wyświetlacz wraz z czujnikami biometrycznymi do śledzenia wskaźników zdrowotnych.
Raport wskazuje również, że Apple zorganizował w zeszłym miesiącu w Apple Store w Nowym Jorku po raz pierwszy prywatną imprezę, aby zaprezentować modowe i sprzedażowe aplikacje grupie redaktorów magazynów modowych. Wielu redaktorów ze świata mody potwierdziło Reuterowi, że firma przeprowadziła oddzielny event w Nowym Jorku dla członków branży mody w ramach przeglądu nowych produktów i spotkania z branżą.
Apple już od jakiegoś czasu mocniej współpracuje ze światem mody. W ubiegłym roku, były dyrektor generalny Yves Saint Laurent Paul Deneve został zatrudniony do „specjalnych projektów” bezpośrednio pod samym Timem Cookie. W październiku ubiegłego roku, firma zatrudniła również byłą prezes Burberry Angele Ahrendts, która jest obecnie wiceprezesem Apple ds. sprzedaży detalicznej i sklepów internetowych.
Tim Cookie