Najnowsza reklama Bentleya, Intelligent Details, została w całości nakręcona przy pomocy urządzeń mobilnych firmy Apple. Fotografowie używali iPhone’a 5S do nagrywania wideo, a następnie złożyli je razem za pomocą iPada Air. Informacja ta pojawia się na końcu filmu reklamowego i została dostrzeżona przez The Loop.
Reklama Bentley Mulsanne kosztującego 300 000 dolarów nagrana została w Nowym Jorku na czarno-białym filmie. Krótkie spojrzenie za kulisy jej powstawania odsłania, że została ona nakręcona za pomocą iPhone’a 5S połączonego ze specjalistycznymi obiektywami, uchwytami oraz obudowami tworząc wysokiej jakości wideo na równi z daleko droższym sprzętem fotograficznym.
Te krótkie filmy zostały następnie zmontowane przy użyciu iPada Air z dołączoną klawiaturą i aplikacji iMovie. Wiele z edycji przeprowadzono w podróży z tyłu Bentleya, pokazujący możliwości urządzeń mobilnych firmy Apple.
Reklama Bentleya to najnowszy spot nakręcony za pomocą narzędzi firmy Apple, ale nie pierwsza. Jeszcze w 2013 roku, Burberry ogłaszając partnerstwo z Apple, nagrał cały pokaz kolekcji Wiosna/Lato 2014 używając tylko iPhone’a 5S zaraz po jego premierze.
Film Sugar Man, który zdobył Oscara w lutym 2013 roku również został częściowo nagrywany za pomocą iPhone’a.
[contentblock id=1 img=iframe.png]
Na równi pochyłej?