Microsoft wypuścił czwartą już anty-iPadową reklamę telewizyjną, po raz kolejny podkreślając niezdolność iPada do uruchamiania wielu aplikacji w tym samym czasie.
W reklamie widać dwóch łowców talentów baseballa wykorzystujących iPada i tablet z systemem Windows 8 do obserwowania tego samego gracza, a użytkownik Windowsa 8 wychodzi wygrany dzięki możliwości tabletu do jednoczesnego wyświetlania dwóch aplikacji na ekranie.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oG0yZLEPN_Y
Spot jest częścią serii reklam poświęconej podkreślaniem wad iPada w stosunku do różnych urządzeń z Windowsem 8. Inne reklamy koncentrują się na wysokiej cenie iPada, jego braku wbudowanych aplikacji do pracy, oraz brak możliwości rozbudowy pamięci wewnętrznej. Microsoft uruchomił także stronę internetową, która porównuje iPada z tabletami z systemem Windows 8, jednak porównania ta okazały się mało dokładne.
[contentblock id=1 img=gcb.png]