Apple oferuje nawet pięciomiesięczny bezpłatny okres próbny Apple Music nowym użytkownikom usługi przesyłania strumieniowego w ramach współpracy z piosenkarką country Dolly Parton.
Podobnie jak poprzednie promocje Apple Music, oferta jest powiązana z należącym do Apple Shazamem, ale tym razem z pewną różnicą. Widzowie wczorajszego Super Bowl zostali poproszeni o skorzystanie z usługi Shazam w celu zidentyfikowania piosenki Parton granej w reklamie, aby odblokować okazyjną ofertę.
Piosenka „5 to 9”, nowa wersja jej klasycznego hitu „9 to 5”, została odtworzona jako część reklamy Super Bowl dla Squarespace. Parton opublikowała szczegóły promocji na swoim koncie na Twitterze.
Użytkownicy, którzy nie oglądali nocnego Super Bowl i przegapili okazję do skorzystania z Shazama w reklamie, nadal mogą skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej, klikając w link zawarty w poniższym tweecie Parton.
.@Shazam #5to9 during tonight’s #SuperBowl to unlock a special surprise! You can also get up to 5 months of @AppleMusic free if you’re a new subscriber ❤️ https://t.co/Vj5KuzZ0xo pic.twitter.com/8g0oiDpQuW
— Dolly Parton (@DollyParton) February 7, 2021
Oferta obowiązuje w wielu krajach na całym świecie w tym również w Polsce. Apple zazwyczaj oferuje trzymiesięczny bezpłatny okres próbny Apple Music użytkownikom, którzy wcześniej nie subskrybowali tej usługi, więc ta najnowsza promocja stanowi jedną z lepszych ofert. Według Apple kody promocyjne dla tej oferty wygasają 31 marca 2021 roku.
Jeśli po aktywacji oferty nie jesteście do niej przekonani, zawsze możecie anulować subskrypcję Apple Music bez utraty dostępu do usługi na czas okresu próbnego.