Apple udostępnił nowy film z trwającej serii „Shot on iPhone”, pokazujący możliwości fotograficzne – a w tym przypadku żywotność baterii – iPhone’a 11 Pro.
Półtora minutowy film zatytułowany „Hermitage” pokazuje materiał filmowy zarejestrowany w muzeum Hermitage Museum w Sankt Petersburgu w Rosji. Materiał został nakręcony na iPhonie 11 Pro w jednym ciągłym ujęciu przez 5 godzin, 19 minut i 28 sekund, a wszystko to na jednym ładowaniu baterii.
Według Apple, po zrobieniu tego filmu w iPhonie 11 Pro wciąż pozostało 19 procent baterii.
Wyreżyserowaną przez Axinya Goga podróż przez kultowe rosyjskie muzeum można obejrzeć w całości tutaj. Apple udostępnił także w Apple Music listę odtwarzania z wyróżnionymi utworami wykorzystanymi w filmie.
W ciągu ostatnich kilku lat Apple udostępnił dziesiątki zdjęć i filmów „Shot on iPhone”, aktualizując zawartość wraz z wprowadzeniem na rynek każdego nowego modelu iPhone’a.
iPhone 11 Pro firmy Apple, który jest używany w najnowszej reklamie, posiada aparat z potrójnym obiektywem i najlepszym szerokokątnym obiektywem, jaki Apple wypuścił do tej pory, a także teleobiektywem i super szerokokątnym obiektywem do lepszych zdjęć krajobrazowych.