środa, 29 stycznia

Hit Apple TV+ jakim stał się serial „Rozdzielenie” powrócił w zeszłym tygodniu z drugim sezonem, a Apple nadal intensywnie go promuje.

W krótkim filmie udostępnionym dzisiaj przez producenta wykonawczego „Rozdzielenia” Bena Stillera, dyrektor generalny Apple, Tim Cook, odwiedza Lumon Industries. Wchodzi do windy w biurze i przechodzi procedurę odprawy, która dzieli jego wspomnienia między pracą, a życiem osobistym. Cook przybywa na odciętą podłogę jako swój „alter”, nosząc identyfikator „Tim C.”

Stoicki, ale uśmiechnięty Tim C. idzie korytarzem i wchodzi do pokoju z Milchikiem, który wita go, nazywając go „rdzeniem Apple”. Cook siada przed telewizorem odtwarzającym zapowiedź drugiego sezonu serialu.

Drugi odcinek drugiego sezonu „Rozdzielenia” jest już dostępny do obejrzenia w Apple TV+, który kosztuje 39,99 złotych miesięcznie. Apple TV+ jest również zawarty we wszystkich pakietach subskrypcji Apple One.

„Rozdzielenia” został stworzony przez Dana Ericksona. Pierwszy sezon serialu miał premierę w 2022 roku i spotkał się ze sporym uznaniem krytyków, stając się jednym z najpopularniejszych seriali Apple TV+. W drugim sezonie Apple mówi, że pracownicy Lumon Industries „dowiadują się o tragicznych konsekwencjach lekceważenia bariery odpraw, co prowadzi ich jeszcze dalej ścieżką nieszczęść”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx