Apple udostępnił w tym tygodniu na swoim kanale YouTube w Turcji nowy, pełen akcji film reklamowy zatytułowany „The Great Escape”. Film, którego akcja toczy się na historycznym Wielkim Bazarze w Stambule, został w całości nakręcony iPhonem 14 Pro z wykorzystaniem dodatkowych akcesoriów i oprogramowania.
„The Great Escape” uzyskało wczoraj już ponad trzy miliony wyświetleń na YouTubie co pokazuje nieprzerwaną popularność długoletniej kampanii marketingowej Apple „Shot on iPhone”. Film przedstawia kilka funkcji aparatu dostępnych w telefonie iPhone 14 Pro, takich jak tryb makro, tryb kinowy i tryb akcji.
W tym momencie klienci niezdecydowani na zakup iPhone’a 14 Pro mają najlepszy moment by nabyć go w dobrych cenach nawet o 1000 złotych taniej niż cena Apple. Oczywiście można rozważyć poczekanie na iPhone’a 15 Pro, którego premiera ma nastąpić we wrześniu. Oczekuje się różnych ulepszeń aparatu w kolejnych iPhone’ach, w tym ulepszonego czujnika Sony i obiektywu peryskopowego w iPhonie 15 Pro Max, który umożliwi 5-6-krotny zoom optyczny.