czwartek, 28 marca

Spotify ogłosił dziś, że usługa strumieniowego przesyłania muzyki na dzień 30 września osiągnęła 113 milionów płatnych subskrybentów, w porównaniu ze 108 milionami na dzień 30 czerwca. Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Spotify również wzrosła do 248 milionów do września, włączając w to użytkowników słuchających darmowej wersji z reklamami.

W liście do akcjonariuszy, stanowiącym część wyników za trzeci kwartał, Spotify powiedział, że publicznie dostępne dane pokazują, że dodają oni około dwa razy więcej subskrybentów miesięcznie niż Apple Music:

Nadal czujemy się bardzo dobrze na naszej pozycji konkurencyjnej na rynku. W stosunku do Apple publiczne dostępne dane pokazują, że dodajemy około dwa razy więcej subskrybentów miesięcznie niż oni. Ponadto uważamy, że nasze miesięczne zaangażowanie jest około dwa razy wyższe, a nasza rezygnacja jest o połowę niższa.

Według Eddy’ego Cue z Apple, „Apple Music” miało pod koniec czerwca 60 milionów płatnych subskrybentów. Spotify pozostał prawie dwa razy większy niż „Apple Music” pod względem opłacania abonentów w ciągu ostatniego roku.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx