Rezerwacje na zegarek Apple Watch z odbiorem w sklepie będą ograniczone do jednej sztuki na klienta. Klienci w Stanach Zjednoczonych i innych krajach w których 24 kwietnia ruszy sprzedaż urządzeń będą zobowiązani do przedstawienia ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem w celu odbioru Apple Watch w sklepie Apple, który wcześniej wybrali podczas procesu rezerwacji. Odbioru produktu będą w stanie dokonać tylko osoby wymienione na rezerwacji zegarka.
„Rezerwacja jest możliwa do odbioru wyłącznie w sklepie firmy Apple, który został wybrany w procesie. Jeśli urządzenie nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie i czasie, rezerwacja zostanie anulowana, a pozycja wróci na stan sklepu. Można dokonać maksymalnie 1 rezerwacji na klienta. Liczba rezerwacji może zostać ograniczona. Apple zastrzega sobie prawo do odmowy, ograniczenia lub anulowania rezerwacji jeśli stwierdzi, że klient dostarczył wprowadzające w błąd lub nieprawdziwe informacje próbując tym samym zakłócić lub ominąć system rezerwacji. ”
Jedna rezerwacja na klienta została potwierdzona w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii oraz prawdopodobnie także w innych krajach, ale warto zauważyć, że plany firmy mogą ulec zmianie do momentu startu sprzedaży Apple Watch. Apple pierwotnie planował umożliwić dwie rezerwacje na klienta, ale teraz zmniejszył je tylko do jednej na klienta, prawdopodobnie ze względu na ograniczone zapasy magazynowe. Oficjalnie też wiadomo, że Apple Watch Edition będzie oferowany tylko w wybranych salonach Apple.
Ograniczenie to nie ma zastosowania do wstępnych zamówień internetowych, które będą wysyłane począwszy od 24 kwietnia. Możliwe jest jednak, że Apple ograniczy również zamówienia online do jednego lub dwóch modeli Apple Watch na klienta, jak uczynił to dla odbiorów osobistych iPhone’a, iPada i innych produktów w przeszłości. Apple nie umożliwi zakupu Apple Watch bez dokonania rezerwacji, zgodnie z dokumentami szkoleniowymi Apple Store jakie wyciekły w zeszłym miesiącu.
Wstępne zamówienia na Apple Watch w pierwszej grupie państw rozpoczną się już w piątek, 10 kwietnia. Urządzenie trafi do sprzedaży 24 kwietnia w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Japonii i Wielkiej Brytanii.