Dostaję od Was coraz więcej zapytań w związku z problemami jakie macie z zalogowaniem się do iCloud po całkowitym wyczyszczeniu urządzenia iOS lub przy przy próbie skonfigurowania telefonu jako nowe urządzenie.
Na początku wydawało się to na problem pojedynczy, ale z każdym dniem przybywa nowych osób którzy problemu doświadczają. A o co dokładnie chodzi? Jeśli z jakiegokolwiek powodu postanowicie „wyzerować” swoje urządzenie iOS, po tej operacji potrzeba skonfigurować telefon na nowo. Wybieramy język, lokalizację i w jednym z kolejnym kroków jesteśmy poproszeni o nasze dane do iCloud czyli Apple ID i hasło. I tu zaczyna się problem. Kiedy je wpiszemy, pojawia się na ekranie urządzenia komunikat „Nie można się zalogować. Wystąpił problem podczas łączenia z serwerem”
W tym momencie, użytkownik może odnieść wrażenie że jest jakiś problem z serwerami Apple, ale niestety nie. Żadnego problemu nie ma. Jest to błąd samego systemu iOS 11.2.
Jak poinformował mnie jeden z czytelników, zgłosił się on z tym problemem na oficjalne wsparcie techniczne Apple, a sam konsultant był tym faktem zaskoczony. Otóż problem występuje tylko w Polsce i jak można przypuszczać jest powiązany z językiem polskim. Na dzień dzisiejszy jest jedno proste ominięcie tego błędu. Jeśli na starcie konfiguracji wybierzemy język angielski i cały proces aktywacji przejdziemy po angielsku wszystko nam się uda. Mając już aktywne urządzenie możemy z powrotem przywrócić język polski.
Jeśli przechodzimy z jednego telefonu na drugi po zakupie nowszego urządzenia, możemy błąd ominąć także poprzez nową funkcję automatycznego przenoszenia zawartości pomiędzy telefonami iPhone dodaną do iOS 11.
Niestety Apple nie jest w stanie na razie określić co tak naprawę powoduje problem. Ja zgłosiłem tą kwestię bezpośrednio do Apple jako błąd w oprogramowaniu, ale nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi. Jak tylko będę wiedział o tym coś więcej to na pewno się z Wami podzielę.
Zaczynam bać się kupić nowego iPhona…
a co z tymi co nie znają angielskiego ?
problem zapewne zostanie rozwiązany. wersja z angielskim to propozycja tymczasowa. jeśli ktoś ma problem śmiało piszcie, pomogę..
Oby szybko bo nie mogę wrócić do wyboru języka, więc nie mogę tego problemu obejść ?
jezyk przywracasz dopiero wtedy kiedy przejdziesz caly proces aktywacji telefonu w ustawieniach
To wiem, problem polega na tym, że jeżeli już wybrałem język polski to nie mogę tego zmienić gdyż system nie pozwoli wrócić do tego kroku. Rozwiązaniem jest wgranie od nowa oprogramowania.
ja też nie mogę wrócić do wyboru języka, cofa mnie do momentu „skonfiguruj ręcznie iPhone’a”, jak sobie z tym poradzić?
Wyskoczył mi ten sam błąd . Czy teraz muszę zrobić twardy reset żeby zacząć wprowadzenie od nowa ?
rewelacja, walczyłem z tym problemem 4 godziny w nocy dopóki nie znalazłem Twojego artykułu, teraz próbuję po angielsku,,)
Pytanie jak wrócić do wyboru języka, niestety mi za każdym razem powraca do następnego kroku po wyborze języka?
Ja po aktualizacji systemu do 11.2 straciłem wszystkie zdjecia z telefonu, te ktore byly na icloud. Telefon ich w ogole nie pokazuje. A ja nie moge sie zalogowac do icloud bo jakis blad serwera wyskakuje..wrrr
mam dokladnie to samo….pan z punkcie appla polecil wykasowac i zalogowac sie jako „nowy” i o zgrozo teraz w ogóle nie moge sie laczyc….cegla za 5 kafli 🙂 znajomi sie smieja i maja ubaw :))))
dodam ze nie moge wrocic do wyboru opcji jezyk….
Witam
Wczoraj kupiłem iphona 7 plus używanego. Próbuje się zalogować do iclouda ale nie mogę i wyskakuje mi komunikat ze na tym iPhonie została aktywowana liczba darmowych kont. I co ja mam zrobić ?
Dziwne, ja nie miałam żadnych problemów z tym przy aktywacji.
jakaś tragedia. u mnie nawet przy zmianie języka to nic nie dało. Nadal mam informację że nie można się zalogować
Czy problem został juz rozwiązany ???