czwartek, 28 marca

Phil Schiller, który od ponad trzydziestu lat zaangażowany był w firmę Apple został dziś mianowany tytułem „zasłużonego dla Apple”. Tym samym usuwa się on lekko w tył, a jego miejsce zajmuje Greg Joswiak, który obejmie stanowisko starszego wiceprezesa Apple ds. Globalnego marketingu.

Schiller nadal będzie odpowiedzialny za App Store i konferencje Apple, ale nie będzie już odpowiadać za marketing.

Prezes Apple, Tim Cook, powiedział, że jest „podekscytowany” tym, że Joswiak będzie kierował zespołem marketingowym i że jego doświadczenie zapewni płynną zmianę.

„Phil pomógł uczynić z Apple firmę, jaką jest dzisiaj, a jego wkład jest szeroki, rozległy i sięgający głęboko. W tej nowej roli będzie nadal będzie zapewniał niesamowite pomysły i wskazówki, które zdefiniowały jego dziesięciolecia w Apple” – powiedział ‌Tim Cook‌, dyrektor generalny Apple. „Wieloletnie doświadczenie Joz’a w organizacji marketingu produktów sprawia, że doskonale nadaje się do tej nowej roli i zapewni płynne przejście w momencie, gdy zespół jest zaangażowany w tak ważną i ekscytującą pracę. Cieszę się, że cały zespół zarządzający będzie korzystał z jego współpracy, pomysłów i energii ”.

Schiller powiedział, że będzie pracował w Apple „tak długo, jak będą go chcieli”, ale chce też poświęcić więcej czasu rodzinie, przyjaciołom i osobistym projektom.

„Praca w Apple przy tak wielu produktach, które kocham, z tymi wszystkimi wspaniałymi przyjaciółmi – Stevem, Timem i wieloma innymi osobami, była spełnieniem moich marzeń” – powiedział Schiller. „Zacząłem pracę w Apple gdy miałem 27 lat, w tym roku skończyłem 60 lat i przyszedł czas na zaplanowane zmian w moim życiu. Będę tu pracował tak długo, jak będą mnie chcieli, ale chcę też poświęcić trochę czasu w nadchodzących latach mojej rodzinie, przyjaciołom i kilku osobistym projektom, na których bardzo mi zależy”.

W przyszłości Joswiak będzie odpowiedzialny za zarządzanie produktami Apple i ich marketing, relacje z programistami, badania rynku, zarządzanie biznesem oraz edukację, przedsiębiorstwa i marketing międzynarodowy.

Joswiak przez ostatnie cztery lata był wiceprezesem ds. Światowego marketingu produktów, a w Apple pracuje od ponad 20 lat.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx