Apple zadebiutował nowym cyklem reklam Apple Watch mających na celu po prostu pokazanie konkretnych jego funkcji. Nowe reklamy, które są nagrane na jasnym tle prezentują ludzi korzystających ze swoich zegarków do konkretnych celów.
Pierwsze dwie reklamy Sing” i „Date” prezentują ludzi korzystających z możliwości odczytywania i wysyłania wiadomości przez Apple Watch. W reklamie „Sing” użytkownik wysyła wiadomość audio z treścią wyśpiewanej przez siebie piosenki.
https://youtu.be/SY0pr8o_R58
W reklamie „Date”, aktorka Lake Bell, która jest narratorem w reklamach iPhone’a 6S, bawi się wieczornym wyjściem choć jest na bieżąco informowana o swoim dziecku za pomocą wiadomości.
https://youtu.be/nmra3NcEot0?t=15s
Dwie kolejne reklamy, „Train” i „Cycle”, prezentują możliwości fitnessowe Apple Watch. W „Train”, bokser Giennadij Gennadyevich Golovkin sprawdza swoje tętno podczas walki z cieniem.
https://www.youtube.com/watch?v=z_JXsvOIZV8
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=uAmPKHCaYEQ
W reklamie „Ride”, użytkownik błądzi w drodze i ostatecznie prosi Siri o drogę. Apple Watch dostarcza wskazówek dotyczących kierunku jazdy, dzięki którym dociera do celu.
https://www.youtube.com/watch?v=PAwRatthR1E
Wreszcie w reklamie „Sprinkle”, matka z dzieckiem za pomocą swojego Apple Watch płaci za lody kiedy jedna z córek upuszcza poprzedniego.
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=jwdkXZVLVjE
Nowe reklamy pojawiają się prawie 2 tygodnie po tym jak firma z Cupertino wydała watchOS 2 dla tego urządzenia, dodający m.in. natywną obsługę aplikacji oraz nowy wygląd tarcz zegarka i wprowadzając do obsługi polski język. Reklamy te pojawiają się też na kilka dni przed oficjalną premierą Apple Watch w Polsce, który ostatecznie trafi do sprzedaży w naszym kraju już od najbliższego piątku 9 października.