Nowa reklama Apple Arcade, która została dziś opublikowana, łączy świat rzeczywisty ze światem wirtualnym, prezentując kilka gier dostępnych w serwisie, w tym LEGO Builder’s Journey i Ultimate Rivals: The Rink.

Apple Arcade został publicznie udostępniony we wrześniu, zapewniając użytkownikom iPhone’a, iPada, Apple TV i Maca dostęp do ponad 100 gier bez zakupów i reklam w aplikacji za 24,99 złotych miesięcznie. Najnowsze tytuły, które trafiły do serwisu to gra wykorzystująca rozszerzoną rzczywistość Secret Oops! oraz rodzinna gra Butter Royale.

https://www.youtube.com/watch?v=2O7gEDixBKM&feature=emb_title

Jednominutowej reklamie towarzyszy animowany „livestream” Oceanhorn 2, kolejnej gry dostępnej na Apple Arcade.

https://www.youtube.com/watch?v=noYZ_Any-jE&feature=emb_title

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 Komentarze
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version