Według Marka Gurmana z Bloomberga, Apple może zdecydować się na premierę pozostałych produktów w 2022 roku w komunikacie prasowym na swojej stronie internetowej, a nie na osobnej konferencji.
W swoim najnowszym newsletterze Power On Gurman pisze, że Apple „prawdopodobnie wyda swoje pozostałe 2022 produkty za pośrednictwem komunikatów prasowych, aktualizacji swojej strony internetowej i briefingów z wybranymi przedstawicielami prasy”, a nie poprzez osobną dedykowaną konferencję. Plotki sugerowały, że Apple planuje drugą jesienną konferencję w październiku, która skupi się na Macu i iPadzie, ale okazuje się, że może tak się nie zdarzyć.
Apple ma jeszcze trzy wyczekiwane produkty na pozostałą część 2022 roku: 11-calowego i 12,9-calowego iPada Pro z chipem M2, zaktualizowany Mac mini z chipem M2 i aktualizację 14-calowych i 16-calowych MacBooków Pro o nowe chipy.
Apple ogłosił na początku czerwca podczas WWDC chip „M2” dla przeprojektowanego MacBooka Air i 13-calowego MacBooka Pro. Oprócz nowego układu, aktualizacje komputerów Mac i iPada będą faktycznie niewielkie i nie było pogłosek o żadnych poważniejszych zmianach projektowych dla produktów. Apple wypuszczał w przeszłości produkty w komunikacie prasowym, takie jak AirPods Max i pierwsze AirPods Pro.