Burberry uruchomił swój patronacki kanał na Apple Music i jest pierwszym luksusowym domem mody, który to zrobił. Kanał Burberry w Apple Music znajduje się na „liście odtwarzania partnerów” w skład której wchodzą również treści z marek i mediów takich jak GQ, Wired, Pitchfork i Rolling Stone.
Treści dostarczane przez Burberry obejmują obecnie utwory wybrane przez obecnego prezesa spółki, Christophera Baileya, muzykę graną podczas pokazów Burberry i wybór wschodzących brytyjskich talentów.
Burberry to pierwsza firma odzieżowa, która zadebiutowała swoim kanałem muzycznym w Apple Music, ale nie jest to niezwykły wybór ze względu na ich muzyczną kampanię Burberry Acoustic, która wspiera nowe muzyczne talenty i prezentuje akustyczne wersje utworów nagrane specjalnie dla Burberry. Burberry zatrudnia zespół muzyczny w pełnym wymiarze czasu, który działa w Burberry Acoustic i łączy artystów z wytwórniami płytowymi.
Według The New York Times, w przyszłości na kanale Burberry znajdą się występy, utwory i filmy, które będą efektem pracy Burberry z artystami na Burberry Acoustic. Pierwszy ekskluzywny kanał pojawi się z wschodzącymi brytyjskimi artystami, którzy wystąpią podczas pokazu odzieży damskiej Burberry w dniu 21 września.