Firma Apple rozpoczęła wycofanie niektórych modeli iPhone’a 5. Zgodnie z oświadczeniem firmy Apple powodem takiej decyzji są „problemy z działaniem lub przestanie działania” przycisku usypiania/budzenia.
Firma stworzyła specjalną witrynę pomocy dla programu wymiany, gdzie klienci mogą podać swój numer seryjny iPhone’a i zobaczyć, czy ich telefon jest jednym z „niewielkiego procenta” modeli iPhone’a 5, które jest dotknięty tym problemem.
Dotknięty problemem telefon można przynieść do sklepu Apple lub autoryzowanego serwisu Apple w celu wymiany przycisku na nowy. Adresy sklepów współpracujących z programem można znaleźć na stronie programu. Sklepy mają posiadać pewną ilość zastępczych iPhone’ów 5 16GB dostępnych na czas naprawy. W Polsce program rozpocznie się od 2 maja.
Użytkownicy, którzy zapłacili wcześniej za taką wymianę w celu naprawienia problemu mogą skontaktować się z Apple w sprawie zwrotu pieniędzy choć firma zwraca uwagę, że do zwrotu pieniędzy nie kwalifikują się inne opłaty za usterki. Dodatkowo program działa tylko przez dwa lata od momentu zakupu danego urządzenia iPhone’a 5, co oznacza, że nabywcy telefonu zaraz po jego premierze mają co najmniej pięć miesięcy, aby naprawić swoje urządzenie.
Apple wymaga aby każdy telefon, który będzie miał wymieniony przycisk usypiania/budzenia w ramach programu, był uaktualniony do iOS 7.
[contentblock id=1 img=iframe.png]
Witam, czy wie ktoś jak długo bedzie trwał ten program? Bo 2 maja mam matury, wiec nie moge go oddac, a ten punkt apple nie jest w moim mieście.
takie programy trwają co najmniej z pół roku więc bez obaw. Spokojnie zdążysz..