wtorek, 1 kwietnia

Apple został oskarżony o fałszywą reklamę i nieuczciwą konkurencję poprzez opóźnienie funkcji Apple Intelligence w Siri, które promował podczas wprowadzania na rynek modeli iOS 18 i iPhone 16, donosi Axios.

Pozew dotyczy reklam Apple, które pokazywały funkcje Siri, które były niedostępne i twierdzi, że Apple wytworzył „jasne i rozsądne oczekiwania konsumentów w to, że te transformacyjne funkcje będą dostępne po premierze iPhone’a”, a jednocześnie wywołał „bezprecedensowe podekscytowanie”, które przekonało miliony konsumentów do wymiany urządzeń na nowe, mimo, że nie było to konieczne.

Po potwierdzeniu, że funkcje Siri zostaną opóźnione do przyszłego roku, Apple usunął reklamy, ale stało się to po kilku miesiącach ich emisji. Apple jest oskarżony o reklamowanie funkcji, które nie istniały i kontynuowanie promowania możliwości Siri długo po tym, jak firma dowiedziała się, że nie będą one dostępne na czas.

Wbrew twierdzeniom pozwanego o zaawansowanych możliwościach AI, Produkty oferowały znacznie ograniczoną lub całkowicie nieobecną wersję Apple Intelligence, wprowadzając konsumentów w błąd co do jej rzeczywistej użyteczności i wydajności. Co gorsza, pozwany promował swoje Produkty w oparciu o te przesadzone możliwości AI, co doprowadziło konsumentów do przekonania, że ​​kupują urządzenie z funkcjami, które nie istniały lub zostały istotnie błędnie przedstawione.

Pozew został złożony w sądzie w San Jose w Kalifornii, a powodowie domagają się statusu pozwu zbiorowego wraz z odszkodowaniem dla klientów, którzy kupili urządzenie Apple obsługujące ‌Apple Intelligence‌.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sebastian
11 dni temu

W końcu!

wpDiscuz
1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version