środa, 17 kwietnia

program wymiany kabla USB-C

Apple uruchomił ogólnoświatowy program wymiany kabli ładowania USB-C, które zostały dostarczone wraz z 12-calowym MacBookiem Retina od czerwca 2015 roku, tłumacząc problem tym, że kable te mogą przestać działać „ze względu na problem projektowania.”

Według Apple, kable dotknięte problemem mogą powodować, że MacBook nie ładuje się lub ładuje się z przerwami, gdy jest podłączony do zasilacza. Problemowe kable mogą być identyfikowane przez ich etykietę, który brzmi „Designed by Apple in California. Assembled in China.” Poprawione już kable mają ten sam tekst, ale zawierają również numer seryjny.

Apple dostarczy nowe, przeprojektowane kable ładowania USB-C dla użytkowników MacBook’ów z wadliwymi kablami bez żadnych kosztów. Oprócz kabli dostarczanych z MacBookami, program obejmuje także wymianę uszkodzonych kabli, które zostały sprzedane jako akcesoria dodatkowe.

Klienci, którzy podali poprawny adres e-mail podczas rejestracji swojego produktu lub zakupu go przez Apple Online Store otrzymają nowe kable automatycznie, podczas gdy inni właściciele MacBook’ów mogą skontaktować się z centrum wsparcia technicznego Apple, znaleźć autoryzowany serwis Apple lub odwiedzić sklep detaliczny Apple aby wymienić swoje kable. Wadliwe kable ładowania USB-C mogą być wymieniane w ramach tego programu aż do 8 czerwca 2018 roku.

Pierwsze MacBook’i Retina trafiły do sprzedaży w kwietniu 2015 roku, a więc problematyczne kable były sprzedawane przez około dwa miesiące przed wypuszczeniem przeprojektowanej wersji.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx