WIRED opublikował obszerny artykuł o drodze Apple do stworzenia serwisu strumieniowego wideo i chociaż wiele z tych szczegółów jest już znanych, to artykuł stanowi dobry podkład przed wprowadzeniem usługi Apple TV+ już 1 listopada.
Zack Van Amburg, główny szef Apple TV+, powiedział w wywiadzie, że Apple skupia się na jakości, a nie programach demograficznych. „Nikt tu nie siedzi i nie mówi, że musimy znaleźć następny program dla mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat, lub kolejny program dla kobiet powyżej 32 roku życia. Definiujemy nasze programy na podstawie jakości”.
Podczas gdy programy telewizyjne w tradycyjnych sieciach często mają na celu przyciągnięcie widzów w wieku od 18 do 49 lat, co stanowi kluczową grupę demograficzną w reklamach, Apple TV+ może tego uniknąć, ponieważ usługa subskrypcji nie ma reklam.
Jednym z pierwszych seriali Apple TV+ będzie dramat Ronalda D. Moore’a „For All Mankind”, w którym zauważono, że Moore przedstawił serial z imponującym poziomem szczegółowości tworząc aż siedem sezonów.
Apple TV+ będzie dostępny w aplikacji Apple TV na iPhone’a, iPada, Apple TV, Maca i inne platformy, w tym online na tv.apple.com, za 24,99 złotych miesięcznie z siedmiodniowym bezpłatnym okresem próbnym. Od 10 września klienci, którzy kupią iPhone’a, iPada, Apple TV, iPoda touch lub Maca, będą mogli bezpłatnie korzystać z rocznej subskrypcji na Apple TV+.