TechCrunch donosi, że Apple ruszył z kolejną odsłoną swojej kampanii „Shot on iPhone”, promującej iPhone’a 6S, tym razem pod hasłem 'Colors’.
Kampania reklamowa prezentuje jasne, żywe i barwne zdjęcia zrobione przez użytkowników iPhone’a. Skupia się ona również na wykorzystaniu zdjęć, które zostały wykonane w pobliżu miejsc, gdzie zawisły dane billboardy.
Kampanię – nazwaną przez zespół projektantów firmy Apple „Colors” – można zobaczyć w wielu miastach USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Australii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Rosji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Brazylii, Chile, Kolumbii, Meksyku, Japonii, Singapuru, Hong Kongu, Indii, Korei, Chin, Malezji, Nowej Zelandii i Tajlandii.
I tylko patrząc na te zdjęcia zadaję sobie wciąż to samo pytanie. Czemu w tej grupie państw wciąż nie ma Polski…