czwartek, 7 lipca

applemusicbanner2

Apple rozpoczął na całym świecie kampanię reklamową swojej nowej usługi strumieniowego przesyłania muzyki z reklamami wyświetlanymi w różnych miastach takich jak San Francisco, Tokio, Toronto, Los Angeles i Meksyk.

Billboardy w San Francisco zostały zaktualizowane o nowe reklamy Apple Music, a stacje metra Omotesando i Harajuku w Tokio zostały zaktualizowane o nowe banery Apple Music. Niektóre przystanki autobusowe w Meksyku również wyświetlają reklamy serwisu muzycznego firmy Apple, a podobne reklamy na billboardach zaobserwowano także w Los Angeles i Toronto.

applemusicbanner1

Banery bazują na zdjęciach, które są używane do reklamowania Apple Music na stronie internetowej firmy Apple, pokazując zdjęcia artystów pokryte logo Apple Music w wielu różnych czcionkach.

Zrzut ekranu 2015-08-05 o 22.35.41

Nie jest jasne, kiedy Apple rozpoczął swoją kampanię reklamową Apple Music, ale banery zaczęły się pojawiać coraz częściej w ciągu ostatnich kilku dni. Jest to pierwsza poważna kampania reklamowa Apple Music od jego premiery 30 czerwca i pierwsze reklamy publiczne, oprócz filmów, które zadebiutowały na WWDC, gdy usługa została wprowadzona.

Zrzut ekranu 2015-08-05 o 22.35.31

Wraz z coraz mocniejszą promocją Apple Music na całym świecie, Billboard ogłosił, że utwory strumieniowo odsłuchiwane w serwisie muzycznym firmy Apple będą teraz liczyć się na liście Billboard 200 i Billboard Hot 100. Apple, został ostatnio dodane jako dostawca streamingowej muzyki, a Apple będzie miał swój wpływ na te największe światowe listy przebojów już od sierpnia.

Billboard 200 zawiera listę 200 najpopularniejszych albumów w każdym tygodniu, w oparciu o sprzedaż bezpośrednią, pobieranie wersji cyfrowych i żądanie transmisji strumieniowej. Billboard Hot 100 to lista pojedynczych utworów lub singli w oparciu o tą samą metodologię pojawiająca się co tydzień. Nowe notowania obu list Billboard 200 i Billboard Hot 100 publikowane są w każdy wtorek.

Inni dostawcy strumieniowi, którzy przyczyniają się do notowań list przebojów to Amazon Prime, Google Play, Medianet, Rdio, Rhapsody, Slacker, Tidal, Spotify i Groove Music Pass.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx