Apple wystartował niedawno z nową kampanią reklamową promującą swoją metodę płatności Apple Pay, wykorzystując hasło „Pay the Apple Way” na billboardach, w sieciach społecznościowych i nie tylko.
Hasło „Pay the Apple Way” ma przekazać łatwość korzystania z iPhone’a lub Apple Watcha w celu dokonania zakupu bez konieczności wyciągania karty z portfela. Apple podkreśla prostotę i szybkość „Apple Pay”, a także wbudowane zabezpieczenia.
Pierwsze nowe billboardy promujące Apple Pay pojawiły się w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Apple planuje wykorzystać znane billboardy uliczne i miejsca w centrach handlowych. Reklamy mają się pojawić w Londynie, Birmingham, Manchesterze, Dallas i Atlancie. Do kampanii dołączone są cztery filmy reklamowe, które pokazują łatwość korzystania z Apple Pay, a Apple planuje wrzucić je na TikToka, Twitterza, Instagram i inne sieci społecznościowe.
Apple Pay to jedna z najczęściej używanych metod mobilnych płatności zbliżeniowych w Polsce i z każdym rokiem przybywa jej użytkowników. I chyba trudno się dziwić bo łatwość i bezpieczeństwo tych transakcji jest na pewno warte zainteresowania.