Firma Apple udostępniła na swoim kanale YouTube cztery reklamy prezentujące nowo wydane bezprzewodowe słuchawki AirPods. Dwie z nich koncentrują się na cechach słuchawek takich jak Siri i natychmiastowe parowanie. W reklamach wziął udział tancerz Lil Buck.
W reklamie „Pairing” Lil Buck otwiera etui ładujące AirPods i widzi je błyskawicznie parowane są one z jego iPhone’em 7. W reklamie „Siri” Lil Buck stuka dwukrotnie w słuchawkę aktywując Siri, a następnie prosi ją, aby odtworzyła utwór.
https://www.youtube.com/watch?v=y6e-Z0h6zfU
https://www.youtube.com/watch?v=QvPHny-bRQU
W reklamie „Notes, AirPodsy są wykorzystane jako nuty na czarnym tle do ogrywania fortepianowego fragmentu utworu „Down” wykonywanego przez Marian Hill. Praktycznie wszystkie reklamy wykorzystują tą piosenkę.
https://www.youtube.com/watch?v=lvOKBQvbLhg
https://www.youtube.com/watch?v=CvVvwh3BRq8
To pierwszy zestaw reklam AirPods, w których oczywiście nie omieszkano też wspomnieć o iPhone’ie 7. Reklamy „Pairing” i „Siri” używają nawet tego samego motta reklamowego co iPhone 7 „Praktycznie Magia”.