Apple opublikował nowy film w kampanii swojej marki, tym razem dziesięciominutowy kawałek zatytułowany 'Making a difference. One app at a time.’
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PGtP6ZQ6Lt8#!
Film pokazuje, jak klienci firmy Apple korzystają z technologii i aplikacji firm trzecich, aby zmienić coś w społeczności na całym świecie. Pierwszy przykład pokazuje wywiad z Okari Denzil, pielęgniarzem społeczności Lwala w Kenii.
Nigdy nie uważałem się za gościa tej społeczności. Jestem synem tej społeczności, ja tu pracuję, to jest mój dom. Mam okazję jako pielęgniarz tej wspólnoty zapewnić, że opieka zdrowotna dostępna jest także dla wiejskiej społeczności. To jest mój cel.
Staram się odwiedzić 5-6 klientów dziennie. Mówiąc o tych matkach, które potrzebują opieki prenatalnej, matkach, które są gotowe urodzić, matkach, które mają małe dzieci w domu.
Siadamy z nimi i rozmawiamy o tym, jak zapewnić niemowlętom najlepszy start w życiu. Mam też okazję, aby zapewnić im dobre samopoczucie całej rodziny pod moją opieką.
Używamy Skyscape, aby postawić diagnozę i uniknąć powikłań. iPad jest zaradnym narzędziem. To lekarz, pielęgniarka, to funkcjonariusz zdrowia publicznego w mojej torbie.
Aplikacje użyte w filmie to Skyscape Medical Resources, Galileo firmy Orthocare, Cherokee Language App i Proloquo2go firmy AssistiveWare.
[contentblock id=1 img=gcb.png]