czwartek, 28 marca

Reklamy na iOS i Androida są źródłem ogromnych przychodów dla twórców aplikacji. Wiele aplikacji wymaga finansowania z reklam umieszczonych wewnątrz swoich aplikacji i zyskuje przychody za każdym razem, kiedy użytkownik kliknie w reklamę. Według nowych danych, które wyszły na jaw dzisiaj, użytkownicy iOS są znacznie bardziej skłonni do klikania w reklamy w porównaniu do użytkowników Androida.

Według DSP Adfonic, iOS stanowi ponad 60% wszystkich wyświetleń reklam na urządzeniach mobilnych na całym świecie w trzecim kwartale tego roku. Zaskakująco, mimo znacznie większego udziału w rynku wśród platform mobilnych, Android stanowi jedynie ok. 30% wyświetleń reklam, które jest o 6 punktów procentowych niższy od ostatniego kwartału. Blackberry jest trzeci, z mniej niż 1%, podczas gdy inne platformy, takie jak Windows Phone są zasadniczo nieistotne w badaniu.

Choć może się to wydawać dużym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę światowy udział w rynku tych platformach, to w rzeczywistości nie jest aż takim zaskoczeniem, że wyświetlenia reklam na urządzeniach Apple są o wiele wyższe, niż na innych platformach. Apple znany jest z ogromnego wsparcia aplikacji i jest też posiadaczem najlepszego sklepu z nimi, a jakość aplikacji przekłada się wśród użytkowników na klikalność reklam.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx