Nie za bardzo rozumiem ostatnią tendencję firm technologicznych do tworzenia reklam porównujących swoje urządzenia z urządzeniami Apple. Firma Amazon zaprezentowała dziś nową reklamę swojego tabletu Kindle Fire HDX, w której wykorzystuje nowego iPada Air jako kozła ofiarnego. Przechwala się jak to HDX ma więcej pikseli, waży mniej i mniej kosztuje.
https://www.youtube.com/watch?v=QhTl00uili4
Tylko czy takie argumenty mają przekonać klienta? Microsoft zrobił ostatnio dużo reklam w oparciu o praktycznie tą samą formułę. Czy coś na tym zyskał? Z tego co mówią statystyki sprzedaży – niewiele. Sprzedaż radykalnie nie skoczyła. Bo przecież wszyscy dobrze wiemy, że sama liczba pikseli i waga to nie wszystko. Trzeba mieć w sobie jeszcze to coś..
[contentblock id=1 img=gcb.png]
Chcą porównać się do najlepszych – benchmarking 😉