Firma Apple ogłosiła, że sprzedała łącznie trzy miliony iPadów od dnia rozpoczęcia sprzedaży iPada mini i iPada czwartej generacji w ubiegły piątek. Liczby nie zostały podzielone na odrębne modele iPada i iPada mini.
Firma Apple ogłosiła, że sprzedano trzy miliony iPadów w ciągu zaledwie trzech dni od rozpoczęcia sprzedaży nowego iPada mini i iPada czwartej generacji podwajając poprzedni rekord sprzedaży weekendowej ustanowiony na 1,5 miliona sprzedanych modeli Wi-Fi trzeciej generacji iPada w marcu. Modele obsługujące sieć Wi-Fi i komórkowe zarówno iPada mini jak i czwartej generacji iPada ukażą się w ciągu kilku tygodni w Stanach Zjednoczonych i wielu innych krajach.
„Klienci na całym świecie kochają nowego iPada mini i czwartą generację iPada”, powiedział Tim Cook, dyrektor generalny Apple. „Mamy nowy rekord i praktycznie wyprzedane iPady mini. Ciężko pracujemy, aby zapewnić szybciej zapewnić zapotrzebowanie na niesamowity popyt.”
Analityk Topeka Capital Markets, Brian White również opublikował nowy raport badawczy dotyczący sprzedaży w Stanach Zjednoczonych informując, że iPad mini został całkowicie wyprzedany w 60% badanych w USA sklepach Apple, a modele 16 GB w obu kolorach zostały wyprzedane w 100% badanych sklepów.
[contentblock id=1 img=gcb.png]