Apple „w pełni wznowił” reklamę w sieci społecznościowej Twitter, poinformował dyrektor generalny Twittera, Elon Musk. Musk potwierdził również, że Apple jest największym reklamodawcą Twittera.
Zaledwie pięć dni temu Musk oskarżył Apple o nienawiść do „wolności słowa”, „wysuwanie żądań moderacji” i zaprzestanie wydatków na reklamy, co spowodowało mnóstwo doniesień prasowych o potencjalnej bitwie między Apple a Twitterem. Musk publicznie stwierdził, że Apple „w dużym stopniu wstrzymał” reklamy na Twitterze, a także zagroził, że „wycofa Twittera ze swojego App Store”.
Dwa dni po złożeniu tych oświadczeń, Musk spotkał się z dyrektorem generalnym Apple, Timem Cookiem i ostatecznie zmienił zdanie. Po spotkaniu Musk powiedział, że w rzeczywistości doszło do „nieporozumienia” co do potencjalnego usunięcia Twittera z App Store, a Cook potwierdził, że „Apple nigdy tego nie rozważał”.
Musk powiedział, że Cook oprowadził go po Apple Park i że obaj odbyli „dobrą rozmowę”, co najwyraźniej doprowadziło Apple do wznowienia reklam na Twitterze. Apple nie potwierdził, że zaprzestał wydatków na reklamy na Twitterze, ani nie powiedział nic o najnowszym komentarzu Muska. Po dyskusji na Musk napisał na Twitterze, aby „podziękować reklamodawcom za powrót na Twittera”.
Apple jest niezmiennie jednym z czołowych reklamodawców Twittera, a wydatki na reklamę podobno przekraczają 100 milionów dolarów rocznie.