Firma Sony ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek słuchawek LinkBuds, które są najnowszym prawdziwie bezprzewodowym produktem dousznym tej firmy. LinkBuds mają unikalną konstrukcję, która nie przypomina innych słuchawek dousznych na rynku.
Dostępne w kolorze czarnym lub białym, LinkBuds mają wkładkę w kształcie pączka, którą wkłada się do ucha. Podobnie jak w przypadku AirPods 3, w LinkBuds nie ma piankowych ani silikonowych końcówek, a sama słuchawka jest dopasowana bezpośrednio do ucha. Projektując je, wykorzystano obszerne dane o kształtach uszu, gromadzone od czasu wprowadzenia w 1982 roku pierwszych na świecie słuchawek dousznych.
Otwór w LinkBuds, który jest otwartym głośnikiem pierścieniowym, pozwala użytkownikom słuchać muzyki, jednocześnie słysząc otoczenie, co jest podobne do innych produktów słuchawkowych, takich jak okulary przeciwsłoneczne z dźwiękiem.
W związku z tym, że LinkBuds firmy Sony nie blokują dźwięków otoczenia, są idealne w sytuacjach, w których słuchacze mogą potrzebować zwracać uwagę na otoczenie, takie jak spacery, bieganie, jazda na rowerze i jazda środkami transportu publicznego.
Słuchawki douszne są utrzymywane w miejscu przez dodatkową, wymienną wkładkę, a Sony opisuje je jako bardzo małe, lekkie i mogące pozostać w uszach. Są odporne na zachlapanie i pot zgodnie z normą IPX4, a funkcja Adaptive Volume Control optymalizuje muzykę do dźwięku w otoczeniu. Bateria w LinkBuds wystarcza na 5,5 godziny ciągłego słuchania, a etui ładujące zapewnia łącznie 17,5 godziny słuchania.
Słuchawki wyceniono na 899 złotych i można je już kupić w sklepach internetowych.