Apple udostępnił na swoim kanale YouTube dwie reklamy podkreślając moc właśnie zaktualizowanych 11-calowych i 12,9-calowych modeli iPada Pro oraz nową klawiaturę Magic Keyboard.
Pierwsza reklama zatytułowana „Your next computer is not a computer”, prezentuje nowe funkcje zaktualizowanego iPada Pro w tym nowy układ A12Z Bionic, skaner LiDAR do AR, aparat z trzema obiektywami oraz nową klawiaturę Magic Keyboard ze zintegrowanym gładzikiem.
Druga reklama, zatytułowana „How to correctly use a computer”, prezentuje ironicznego lektora w stylu retro, oferującego „przewodnik dla początkujących dotyczący prawidłowego korzystania z komputera”, który zasadniczo jest sprzeczny ze wszystkim, co widać na filmie, pokazane z wykorzystaniem iPada Pro.
Nowy iPad Pro można zamówić już dziś w sklepie internetowym apple.pl oraz w aplikacji Apple Store w 30 krajach i regionach, w tym w Polsce. iPad Pro będzie dostępny w sklepach od przyszłego tygodnia. 11-calowy iPad Pro kosztuje od 3 899 złotych za model Wi-Fi o pojemności 128 GB, a model 12,9 cala od 4 899 złotych za model Wi-Fi o pojemności 128 GB. Istnieją również opcje pojemności 256 GB, 512 GB i 1 TB oraz modele z obsługą sieci komórkowej.
Klawiatura Magic Keyboard dla iPada Pro będzie dostępna w maju w dwóch wersjach: 1 499 złotych dla modelu 11-calowego iPada Pro i 1 699 złotych dla 12,9-calowego iPada Pro. Dostępne są również nowe akcesoria Smart Keyboard Folio w cenie 899 złotych za 11 cali i 999 złotych za 12,9 cala.