piątek, 22 listopada

raty-euro

Według ankiety przeprowadzonej przez Piper Jaffray (jak informuje CNBC) trzy czwarte subskrybentów Netflixa nie ma zamiaru subskrybować Apple TV+ ani Disney+ w momencie uruchomienia usług w przyszłym miesiącu.

Według ankiety przeprowadzonej przez bankiera inwestycyjnego wśród 1500 subskrybentów Netflixa, około 75 procent nie zamierza subskrybować nadchodzących konkurencyjnych usług streamingowych, chociaż ci, którzy zasubskrybują Apple TV+ lub Disney+ również zamierzają kontynuować subskrypcję Netflixa.

Ankieta powinna zapewnić pewien komfort inwestorom Netflixa po wiadomości o spowolnieniu wzrostu liczby subskrybentów w ciągu ostatnich trzech miesięcy, a także obawy o wpływ nowej konkurencji transmisji strumieniowej na ceny akcji spółki.

Jak zauważa Michael Bloom z CNBC, optymistyczne prognozy dla Netflix były prawie takie same na Wall Street jeszcze w lipcu, ale akcje Netflixa spadły prawie o 30 procent i skutecznie zniszczyły zyski w 2019 roku.

W obliczu wyzwań, Netflix szuka nowych strategii marketingowych, które pomogą odeprzeć nadchodzących rywali. Na przykład lider strumieniowania oferuje osobom niebędącym subskrybentami dostęp do pierwszego odcinka swojej nowej serii, Bard of Blood, przez ograniczony czas.

Apple TV+ zostanie uruchomiony 1 listopada, a Disney+ pojawi się nieco ponad tydzień później, 12 listopada. Apple oferuje roczną bezpłatną wersję próbną Apple TV+ dla każdego, kto kupi nowego iPhone’a, iPada, Apple TV, Maca lub iPoda Touch. Normalna cena usługi będzie wynosiła 24,99 złotych miesięcznie.

A jakie są Wasze plany związane z Apple TV+? Czy wy wykupić subskrypcję? Dajcie znać w komentarzach.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx