Jak donosi serwis Bloomberg, Apple niedawno zakupił firmę Data Tiger, brytyjski startup skupiony na marketingu cyfrowym. Przejęcie, jak mówi Bloomberg, może poprawić marketing cyfrowy Apple i uczynić go „bardziej istotnym dla klientów”.
Strona DataTiger jest obecnie pusta, ale profil firmy na LinkedIn mówi, że oferuje ona zestaw narzędzi, które umożliwiają klientom tworzenie oprogramowania marketingowego, które „skłania dane do działania”.
Korzystanie z DataTiger to najszybszy i najprostszy sposób na zwiększenie retencji i monetyzacji. Dzięki naszej platformie możesz indywidualnie optymalizować przepływ marketingowy dla swoich klientów w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach.
DataTiger może być wykorzystywany jako narzędzie online, importujące dane i konfigurujące przepływy użytkowników w ciągu kilku minut, przy czym wszystkie dane są przechowywane w chmurze – lub można je w pełni dostosować do własnych potrzeb, budując własne rozwiązanie marketingowe za pośrednictwem naszych interfejsów API oraz otwartych komponentów.
W szczególności witryna dokładniej wykorzystuje dane klientów, aby przesyłać do nich odpowiednie materiały i reklamy.
Wygląda na to, że Apple dokonał zakupu w grudniu i na podstawie zbioru przepisów odkrytego przez Bloomberg kontroluje teraz firmę Operatedata, prawną nazwę DataTiger. Jednak rzecznik musi jeszcze potwierdzić to przejęcie.