Beats by Dr. Dre, znana marka słuchawek firmy Apple, ogłosiła partnerstwo marketingowe i merchandisingowe z NBA, które uczyni z nich oficjalne słuchawki, głośnik bezprzewodowy i partnera audio NBA oraz siostrzanych stowarzyszeń WNBA, NBA G League oraz USA Basketball od października 2018 roku.
Zgodnie z warunkami partnerstwa, które będzie trwało przez wiele lat, Beats ustanowi osobne umowy z drużynami NBA, aby wprowadzić produkty audio dla fanów poszczególnych zespołów NBA, w tym słuchawki z logo drużyny NBA.
Apple zamierza wzmocnić rozpoznawalność Beats by Dre dzięki umowie z NBA, wykorzystując gwiazdy NBA, takie jak LeBron James, Draymond Green, James Harden, Ben Simmons, Jayson Tatum i Karl-Anthony Towns.
Luke Woods, prezes Beats by Dr. Dre, powiedział, że partnerstwo firmy z NBA jest „perfekcyjnym wyrównaniem”, co nie jest zaskakującym stwierdzeniem, biorąc pod uwagę, że Beats od dawna wykorzystywał znane nazwiska sportowców do reklamowania swoich słuchawek jeszcze przed zakupem przez Apple.
Oprócz wprowadzenia słuchawek z motywem NBA dla fanów, Beats planuje także zapewnić słuchawki dla graczy i reklamować się podczas ważnych wydarzeń takich jak NBA All-Star, NBA Draft, turniejów międzynarodowych, gier WNBA i wielu innych.
Partnerstwo Beats z NBA rozpocznie się w październiku, kiedy to rozpocznie się sezon NBA w sezonie 2018-2019.