Apple udostępnił na swoim kanale YouTube w Australii trzy nowe reklamy zatytułowane „Close Your Rings”, skupiające się na aplikacji Aktywność w Apple Watch.
W szybkich, 15-sekundowych filmach zaprezentowana jest inna osoba – Eric, Atilla i Yocelin – które podczas ich pracowitego dnia, starają się zamknąć wszystkie trzy pierścienie w Ruchu, Ćwiczenie i na Nogach na Apple Watch Serii 3.
Eric jeździ na rowerze, chodzi z psem, robi zakupy, gotuje, chodzi po schodach i tańczy. Atilla biegnie, pływa, gra w tenisa stołowego i chodzi po sklepach. Yocelin gra w koszykówkę, tańczy, rysuje, mierzy ubrania i ćwiczy jogę.
https://www.youtube.com/watch?v=FAJIieCm0dA
https://www.youtube.com/watch?v=JS7JcQhAcdE
https://www.youtube.com/watch?v=W9f3zPwWBCQ
Apple od kilku lat używa sloganu „Close Your Rings” (domknij pierścienie) jako część kampanii marketingowej zorientowanej na fitness, w tym w serii reklam Apple Watch Serii 2 w ubiegłym roku i dedykowanej podstronie na swojej stronie internetowej.
Użytkownicy zegarka Apple Watch mogą zamknąć pierścień „W ruchu” osiągając swój spersonalizowany dzienny cel spalonych aktywnych kalorii, zamknąć pierścień „Ćwiczenie” wykonując co najmniej 30 minut codziennej aktywności i zamknąć pierścień „Na nogach” wstając i ruszając się przez minutę lub dłużej w ciągu 12 różnych godzin dnia.
Użytkownicy zegarka Apple Watch mogą również wykonywać comiesięczne wyzwania i zdobywać odznaki osiągnięć, wielokrotnie zamykając pierścienie w aplikacji Aktywność i konkurować z przyjaciółmi i rodziną, co zwiększa motywację u wielu użytkowników.