Dziś po południu Apple udostępnił trzy nowe reklamy na swoim kanale YouTube, z których wszystkie są krótkimi klipami koncentrującymi się na wybranych funkcjach iPhone’a X, takich jak oświetlenie portretowe i Face ID.
Pierwszy film „Opens with a Glance”, prezentuje iPhone’a X z napisem „Przedstawiamy najbardziej niezapomniane magiczne hasło, jakie kiedykolwiek stworzono. Twoja twarz”, zanim popisuje się serią twarzy, aby zademonstrować, jak można odblokować iPhone X właśnie za pomocą twarzy.
https://www.youtube.com/watch?v=ELsGTycENqY
Drugi film „Adapts to your face” był wcześniej dostępny na kanadyjskim kanale YouTube. Został zaprojektowany w celu uwydatnienia technik uczenia maszynowego, które pozwalają dostosować Face ID do brody, czapek, okularów przeciwsłonecznych i innych zmian twarzy.
https://www.youtube.com/watch?v=TahA4J952ww
Trzecia reklama, „Introducing Portrait Lighting”, demonstruje funkcję oświetlania portretowego dostępną na telefonie iPhone X. Oświetlenie portretowe zostało zaprojektowane, aby umożliwić użytkownikom regulację oświetlenia w obrazie za pomocą technik mapowania głębi i jest także dostępne na telefonie iPhone 8 Plus.
https://www.youtube.com/watch?v=vC7BAK_1NO8
Dzisiejsze reklamy są kontynuacją kilku poprzednich reklam iPhone’a X, które Apple udostępnił pod koniec listopada. Te poprzednie filmy skupiały się na Face ID i Animoji, demonstrując określone funkcje Face ID, takie jak zdolność do pracy w ciemności i dostosowywania się do makijażu.
Apple wykorzysta te krótkie, 15-sekundowe reklamy, aby zaprezentować funkcje iPhone’a X w telewizji, w Internecie oraz w sieciach społecznościowych, takich jak Instagram.