Według analityka KGI Securities, Ming-Chi Kuo, trzecia generacja zegarka Apple Watch, która ma zostać wprowadzona wraz z nowym iPhone’em tej jesieni, nie będzie miała wyraźnej zmiany wyglądu.
W swojej najnowszej notatce dla inwestorów Kuo mówi, że łączność LTE będzie głównym punktem sprzedaży nowego urządzenia.
Apple Watch ma zachować te same dwa rozmiary obudów, 38 mm i 42 mm i będzie dostępny w wersjach LTE i bez LTE, podobnie jak iPady. Poprzednie plotki sugerowały, że najwięksi operatorzy w USA będą oferować dodatkowe plany taryfowe dla nowego Apple Watch LTE, a plany te mogą działać podobnie jak plany taryfowe przeznaczone dla iPadów.
Kuo uważa, że sprzedaż nowych modeli Apple Watch osiągnie 8 do 9 milionów sztuk w drugiej połowie 2017 r., a model LTE będzie stanowił od 35 do 40 procent tej sprzedaży. Ogólnie, prognozuje 17,5 do 18 milionów sztuk wysyłanych w 2017 roku, czyli o 70 procent więcej rok do roku.
Bloomberg po raz pierwszy zasugerował, że Apple Watch trzeciej generacji będzie obejmował wsparcie dla LTE na początku sierpnia, co pozwoli po raz pierwszy na odłączenie go od iPhone’a. W następstwie raportu Bloomberga, John Gruber z Daring Fireball powiedział, że usłyszał jak „ptaszki ćwierkają”, że Apple Watch trzeciej generacji będzie miał „całkiem nowy wygląd”, ale ostrzegał, że informacje mogą być niedokładne.
Opierając się na raporcie Kuo i braku plotek sugerujących poważne zmiany w wyglądzie, wydaje się, że raczej ich nie zobaczymy.