Firma Apple zaktualizowała swoją stronę wsparcia technicznego o nowy wygląd i nowe sposoby interakcji użytkowników z firmą. Nowa strona jest podzielona na kilka różnych bloków, przy czym największa uwaga skupiona jest na trzech różnych sposobach, jakimi użytkownicy mogą uzyskać pomoc.
Na pierwszy rzut oka rzuca się pasek wyszukiwania, który umożliwia szybki do zadania pytania i uzyskania na nie poszukiwanej odpowiedzi. Drugi blok pozwala użytkownikom znaleźć wsparcie, wybierając urządzenie do którego potrzebują pomocy, a trzeci to „Popularne tematy” w którym na pierwszym miejscu znajdziemy możliwość zarządzania kontem Apple ID czy zdjęciami.
W kolejnych blokach użytkownik może poszerzyć wiedzę czy też szukać jej u u innych użytkowników w Społeczności Wsparcia Apple, sprawdzić stan gwarancji i napraw oraz poznać sposoby kontaktowania się z pomocą techniczną firmy Apple. Na samym dole możemy uzyskać informację o trwających programach wymiany czy też przedłużenia okresu serwisowego. Nowa witryna jest również kompatybilna z przeglądarkami mobilnych.
Our reimagined & redesigned site is live. See it for yourself today. https://t.co/6By6G4zBum pic.twitter.com/V9iSUm2Cqx
— Apple Support (@AppleSupport) April 29, 2016
W ostatnich miesiącach, Apple pracuje nad ułatwieniem swoim klientom szukania pomocy o swoich produktach. W ubiegłym miesiącu, Apple uruchomił specjalne konto Pomocy na Twitterze, które szybko nabrało tempa i odpowiada na prawie 100 tweetów na godzinę.
Tak czy siak Apple w polsce będzie miało głęboko to czy znaleźli uszkodzenie fabryczne- mam na myśli pukający ekran w 6,i nie uzna gwarancji bo tak…