Apple zaprezentował dziś nową reklamę swojej muzycznej usługi transmisji strumieniowej muzyki Apple Music, tym razem skoncentrowanej wokół sesji treningowej Taylor Swift. Piosenkarka opublikowała z rana na Twitterze minutowy film z komentarzem „oparte na faktach”.
W reklamie, Swift zaczyna przygotowania do treningu na bieżni, przeszukując Apple Music w poszukiwaniu piosenek związanych z treningiem. Po przejściu za pośrednictwem usługi do utworów polecanych do aktywności i w szczególności do podkategorii biegania, Swift decyduje się na listę o nazwie „#GYMFLOW” i zaczyna słuchać piosenki Drake & Future „Jumpman”.
Co się dzieje dalej zobaczcie sami poniżej..
W przeciwieństwie do sekcji „Dla Ciebie” w Apple Music, playlisty znajdujące się na karcie „Nowa” są takie same dla każdego użytkownika i zostały specjalnie dobrane na różne okazje takie jak „gotowanie”, „za kierownicą” czy „kiedy Ci smutno”.
[…] relacji między Swift i Apple, a jej muzyka zadebiutowała w serwisie wraz z uruchomieniem serii reklam Apple Music z udziałem Swift, które zadebiutowały wiosną 2016 […]