Od czasu do czasu, operator sieci telefonii komórkowej lub Apple może wydać aktualizację ustawień operatora do iPhone’a lub iPada Cellular. Aktualizacje te są zwykle bardzo małe i dokonują korekt i poprawek w ustawieniach związanych z operatorem, na przykład ustawień sieci, połączeń, sieci komórkowej danych, wiadomości, hotspotu osobistego i poczty głosowej. Chociaż pojawiają się one zazwyczaj jako powiadomienia push, można ich dostępność sprawdzić w każdej chwili na własną rękę.
Aktualizacje są zazwyczaj bardzo małe i szybkie w instalacji. Działają tak samo na każdym urządzeniu wyposażonym w system iOS, czy to iPhone czy iPad:
- Otwórz „Ustawienia” i przejść do zakładki „Ogólne”
- Kliknij w „To urządzenie” i poczekać chwilę na tak wyświetlonym ekranie. Jeśli aktualizacja jest dostępna pojawi się okienko, które mówi „Ustawienia ustawień operatora: Dostępne są nowe ustawienia. Chcesz je uaktualnić? ” z odpowiedziami „Nie teraz” i „Uaktualnij”. Oczywiście wybieramy opcję „Uaktualnij” aby zainstalować aktualizację ustawień operatora.
Choć aktualizacje operatorów są często są wypuszczane wraz z aktualizacjami iOS, to może jeśli od długiego czasu nie pojawiła się taka warto sprawdzić ręcznie i zobaczyć, czy nie jest dostępna. Czasami takie aktualizacje mogą dodawać nawet nowe funkcje do iPhone’a, na przykład zmianę ustawień z trybu LTE na 3G czy nawet 2G. Taką poprawkę wprowadził jakiś czas temu Plus i Play.
Aktualizacja ustawień operatora … może i Play wypuścił kiedyś aktualizację lecz na chwilę obecną dostępne jest jedynie przełączanie LTE/3G.
Plus miał wybór od samego początku.
Polecam sprawdzić wpierw zanim popełni się takiego „newsa”.
Zrozumcie to do cholery, że przełącznik z LTE na 3G lub 2G jest tylko u operatorów niecertyfikowanych, jakim np. jest Plus. W sieciach z certyfikatem, tj. Orange, T-Mobile, PLAY będzie tylko LTE/3G. Amen.
Przecież ta strona służy tylko do pozycjonowania sklepu 😀
to dopiero wymyśliłeś..