piątek, 22 listopada

Według ankiety przeprowadzonej przez SellCell, użytkownicy nadal chcą mieć iPhone’a wielkości „mini”, ale całkowita zmiana wyglądu jest najbardziej pożądaną funkcją iPhone’a 15.

SellCell przeprowadził swoją ankietę na ponad 2500 użytkowników iPhone’ów w Stanach Zjednoczonych. Tam wyszło, że najpopularniejszym urządzeniem Apple do kupienia w okresie świątecznym w tym roku jest iPhone i 37,4 procent respondentów planuje kupić go właśnie na Boże Narodzenie. AirPods zajmują drugie miejsce u 18,7% respondentów, a następnie Apple Watch u 16,3%. HomePod mini jest najmniej popularnym urządzeniem Apple do kupienia na Boże Narodzenie  ( co w sumie mnie dziwi) i tylko 2,9% respondentów planuje taki zakup. Warto też zauważyć, że 40,6% respondentów nie ma w planach kupna urządzenia Apple na Święta.

Na pytanie, czy planują zmianę na najnowszy model iPhone 14, 13,6% respondentów odpowiedziało, że już to zrobiło, ale kolejne 29,7% nadal planuje to zrobić w najbliższej przyszłości. Spośród 56,7 procent, którzy nie planują zmiany, 45,3 procent stwierdziło, że planuje dłużej trzymać swoje obecne urządzenie, a 5,1 procent stwierdziło, że czeka na premierę iPhone’a 15 w przyszłym roku. 2,4% respondentów czeka na premierę iPhone’a SE czwartej generacji. 59,4 procent respondentów, którzy planują zakup modelu iPhone’a 14, twierdzi, że z przyjemnością poczeka pięć tygodni na nowe urządzenie.

Na pytanie, czy podoba im się iPhone 14‌ Plus, 20,4% respondentów odpowiedziało, że już go ma lub planuje wkrótce go kupić. 22,5 procent stwierdziło, że jest zbyt drogi, 12,1% stwierdziło, że jest za duży, 7,8% stwierdziło, że ma kiepski zestaw funkcji w porównaniu do iPhone’a 14 Pro, 6,6 procent stwierdziło, że cena jest zbyt zbliżona do ceny iPhone’a 14 Pro, a 6,6% stwierdziło, że wolałoby mniejsze urządzenie w obudowie mini.

Patrząc w przyszłość na modele iPhone’a 15, estetyka znalazła się na pierwszym miejscu w odpowiedziach na pytanie, czego najbardziej oczekują od przyszłorocznej nowej linii iPhonów. 35,2% respondentów stwierdziło, że najbardziej zależy im na zmianie wyglądu urządzenia, a 30,3% na nowych opcjach kolorystycznych.

28,8 procent chciałoby powrotu akcesoriów, takich jak słuchawki EarPods i zasilacz, 23,9 procent chciałoby, aby iPhone 15 miał peryskopowy aparat z zoomem, 23,6 procent chciałoby powrotu Touch ID, 20,3 procent chciałoby, aby iPhone 15 przeszedł na USB- C, a 11,7 procent chce, aby Dynamic Island rozszerzył się na całą gamę modeli iPhone 15. 8,5 procent chce, aby powrócił model „mini”, co ma sens, biorąc pod uwagę, że 6,6 procent osób, które nie kupią iPhone’a 14‌ Plus, odmawia, ponieważ woli mniejsze urządzenia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version