Według analityka Apple, Ming-Chi Kuo, Apple sprzedaje coraz większą liczbę AirTagów, mimo że nie cieszyły się one początkowo zbytnim zainteresowaniem.
W swoim najnowszym tweecie Kuo informuje, że jego zdaniem Apple sprzedał około 20 milionów urządzeń śledzących AirTag w 2021 roku, a w roku ma zamiar sprzedać do 35 milionów sztuk.
AirTag, which has not received much attention, has gradually grown in shipments since its release. Shipment estimations of AirTag reach about 20 mn & 35 mn units in 2021 & 2022, respectively. If AirTag shipments continue to grow, I believe Apple will develop the 2nd generation.
— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) June 19, 2022
Kuo dodał, że jeśli ten trend się utrzyma, a dostawy AirTag będą dalej rosły, Apple może być bardziej skłonny do opracowania drugiej generacji tego urządzenia. Nie jest jasne, co może zaoferować zmodernizowany AirTag, ale wczesne plotki i zgłoszenia patentowe związane z urządzeniem sugerowały, że można je ładować zamiast używać jednorazowej baterii CR2032 czy korzystać z wykrywania ruchu w AR i VR.