sobota, 23 listopada

Choć wciąż jest jeszcze zbyt wcześnie, aby powiedzieć dokładnie, jaki wpływ będzie miał Apple Watch na rynek smartwatchy, a nawet czy ostatecznie wygra wojnę wśród urządzeń naręcznych. Jedno jest jednak pewne, Apple Watch miał bardzo dobry start, a statystyki wskazują, że zegarek Apple sprzedał się pierwszego dnia lepiej niż urządzenia Android Wear przez cały rok.

W nowym raporcie Business Insider Rob Price podsumowuje, że w 2014 roku wszyscy producenci wykorzystujący system operacyjny Google w swoich SmartWatchach (czyli Motorola, LG i Samsung) sprzedali tylko 720 000 sztuk swoich urządzeń.

Porównajmy to do ilości zegarków, jakie firma Apple sprzedała w samych Stanach Zjednoczonych w pierwszy dzień wstępnych zamówień. Dane pochodzące z agencji marketingowej Slice Intelligence mówią, że Apple mógł sprzedać szacunkowo 957 000 zegarków w pierwszym dniu przedsprzedaży.

Oczywiście, nie jest to porównanie jeden do jednego. Apple Watch został wypuszczony z bardzo dobrym wykorzystaniem całej machiny tradycyjnego marketingu Apple, a firmy takie jak LG czy Samsung wciąż traktują swoje urządzenia naręczne prawie jak projekt poboczny. Czy teraz, kiedy Apple Watch trafił już oficjalnie do sprzedaży, będzie to impuls do zmiany tej strategii.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version