Od rana wielu użytkowników iPhone’a i iPada zgłaszało problem z App Store, który uniemożliwiał im pobieranie lub aktualizowanie aplikacji.
Problem zaczyna się, gdy użytkownik naciska przycisk Pobierz na liście aplikacji, po czym wyskakujące okienko informuje, że „Warunki korzystania z usługi Apple Media Services uległy zmianie” i że muszą je przeczytać i zaakceptować, aby kontynuować.
Anyone facing this issue or is it only me ?
Every time I click agree it pop up again & again! @Apple @AppStore @AppleSupport #Apple #IPhone #AppStore #AppleSupport #IOS12 pic.twitter.com/5RB7bhJtmx— sherif elseginy (@sherif_elsiginy) April 25, 2019
Jednak kliknięcie w OK, a następnie zaakceptowanie warunków po prostu wysyła użytkownika z powrotem do listy aplikacji App Store, gdzie są proszeni o ponowne przeczytanie i zaakceptowanie warunków, co powoduje nieskończoną pętlę.
Problem z nowymi, wyskakującymi warunkami usługi jest zgłaszany przez użytkowników w różnych krajach, a także wydaje się mieć wpływ na serwery komunikacyjne Apple, ponieważ niektórzy użytkownicy otrzymują wiele zduplikowanych wiadomości e-mail informujących o zmianie warunków Apple Media Services. Jednak strona Stanu systemu Apple nie pokazuje żadnych problemów.
Jeden użytkownik zgłosił, że kliknął Anuluj, gdy pojawiło się pierwsze powiadomienie o warunkach, co pozwaliło mu pobrać lub zaktualizować daną aplikację, ale to nie zadziałało dla innych. Czy Wy doświadczyliście takiego problemu?