Apple udostępnił nową reklamę słuchawek AirPods o nazwie „Bounce”, która ma na celu podkreślenie bezprzewodowego futerału do ładowania AirPods, który został wprowadzony na rynek w marcu wraz z AirPods drugiej generacji.
W reklamie, która zostało nakręcona w czerni i bieli, znudzony mężczyzna wyciąga swoje AirPods w bezprzewodowego etui do ładowania (ekskluzywny model Apple Belkin), zanim wyskoczy na zewnątrz i zacznie odbijać się od zwykłych przedmiotów ulicznych, które niewytłumaczalnie skaczą jak trampolina. Gdy biegnie przez miasto. w tle słychać piosenkę „I Learnt Some Jazz Today”.
Apple udostępniał reklamy AirPods w przeszłości, ale jest to pierwsza reklama, która ma na celu podkreślenie możliwości bezprzewodowego ładowania AirPods.
Apple sprzedaje AirPods 2 za 999 złotych z dołączonym futerałem do bezprzewodowego ładowania, który jest w stanie ładować się na dowolnej macie bezprzewodowej opartej na systemie Qi. Jest również dostępne osobno za 389 złotych.