Prezes Apple Tim Cook opublikował na stronie internetowej firmy list otwarty do klientów, w odpowiedzi na krytykę w stosunku do nowej aplikacji mapowej w iOS 6. W piśmie, Cook przeprasza za nie spełnienie oczekiwań i wymienia szereg alternatywnych klientów do rozwiązań kartograficznych, które mogą być wykorzystywane do czasu aż Apple poprawi swoje mapy.
Dla naszych klientów,
Firma Apple dokłada wszelkich starań, aby światowej klasy produkty dawały najlepsze doznania naszym klientom. Wraz z wprowadzeniem naszych nowych map w zeszłym tygodniu, złamaliśmy to zobowiązanie. Jest nam niezmiernie przykro z powodu frustracji wśród naszych klientów i robimy wszystko co możemy, aby mapy były lepsze.
Uruchomiliśmy Mapy od pierwszej wersji iOS. Wraz z upływem czasu, chcieliśmy zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą ich formę, w tym funkcje takie jak nawigacja turn-by-turn, integracja głosowa, Flyover i mapy wektorowe. Aby to zrobić, musieliśmy stworzyć nową wersję map od podstaw.
Istnieje już ponad 100 milionów urządzeń iOS wykorzystujących nowe mapy firmy Apple i coraz więcej dołącza do nas każdego dnia. W nieco ponad tydzień, użytkownicy iOS w nowych mapach przeszukali już prawie pół miliarda miejsc. Czym więcej naszych klientów korzystać będzie z map tym będą one lepsze, gdyż jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim za opinie, które otrzymaliśmy.
Podczas gdy my będziemy poprawiać Mapy, możecie spróbować alternatywy pobierając z App Store aplikacje takie jak Bing, MapQuest i Waze lub użycie map Google czy Nokii, przechodząc na ich strony internetowe i tworząc ikonę na ekranie głównym do ich aplikacji sieci web.
Wszystko, co robimy w Apple ma na celu, aby nasze produkty były najlepsze na świecie. Wiemy, że oczekujecie tego od nas, dlatego będziemy nadal pracować dopóki Mapy nie osiągną tej samej, niesamowicie wysokiej jakości.
Cóż, w sumie najważniejsze to umieć się przyznać do błędów. Choć czy warto było rezygnować z Google by teraz dochodzić do takiego momentu.
[contentblock id=1 img=adsense.png]