Według Bloomberga sprzedaż popularnej linii Apple słuchawek AirPods podwoi się w 2019 roku do 60 milionów. Silny wzrost wynika częściowo z „znacznie wyższego” popytu na AirPods Pro, niż Apple się spodziewał.
Po zwiększeniu popularności oryginalnych AirPods, które zadebiutowały pod koniec 2016 roku, Apple wydał w tym roku dwie aktualizacje tego asortymentu, z drugą generacją AirPods w marcu i nowymi AirPods Pro zaledwie kilka tygodni temu.
Apple Watch i AirPods to jak dotąd dwa filary produktów Apple z tzw. kategorii urządzeń „wearables” i oba odnotowały silny wzrost w ciągu ostatnich kilku lat. AirPods to lider na rynku prawdziwych słuchawek bezprzewodowych, które cieszą się popularnością wśród konsumentów. Podczas gdy na rynku są już konkurenci, tacy jak Sony i Google, wprowadzenie Surface Earbuds Microsoftu zostało wstrzymane do co najmniej marca.